ترجمه آهنگ Clean Bandit به اسم Symphony feat. Zara Larsson

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

I’ve been hearin' symphonies

این مدت همش صدای سمفونی تو گوشم بود

Before, all I heard was silence

قبلش هرچی می شنیدم سکوت بود

A rhapsody for you and me

یه شعر حماسی واسه تو و من

And every melody is timeless

و هر ملودی بی پایانه

Life was stringin' me along

زندگی مثل یه ریسمان منو گرفته بود

Then you came and you cut me loose

تا اینکه تو اومدی و این ریسمان رو شل کردی

Was solo, singin' on my own

منم تنهایی واسه خودم آواز می خوندم

Now I can’t find the key without you

حالا نمی تونم بدون تو کلید رو پیدا کنم

 

[Pre-Chorus]

And now your song is on repeat

حالا آهنگت رو تکراره

And I’m dancin' on to your heartbeat

و منم دارم با ضربان قلبت می رقصم

And when you’re gone, I feel incomplete

و وقتی نیستی حس می کنم کامل نیستم

So, if you want the truth...

پس اگه حقیقت رو می خوای...

 

[Chorus]

I just wanna be part of your symphony

فقط می خوام بخشی از سمفونی تو باشم

Will you hold me tight and not let go?

میشه سفت بغلم کنی و ولم نکنی؟

Symphony

سمفونی

Like a love song on the radio

مثل یه آهنگ عاشقانه که از رادیو پخش میشه

Will you hold me tight and not let go?

میشه سفت بغلم کنی و نذاری برم؟

 

[Verse 2]

I’m sorry if it’s all too much

ببخشید اگه زیادیه

Every day you’re here, I’m healin'

هر روز خبر شفا گرفتن منو میشنوی

And I was runnin' outta luck

منم داشتم بدشانسی میاوردم

I never thought I’d find this feelin'

فکر نمی کردم همچین حسی پیدا کنم

'Cause I’ve been hearin' symphonies

چون این مدت همش صدای سمفونی تو گوشم بود

Before, all I heard was silence

قبلش هرچی می شنیدم سکوت بود

A rhapsody for you and me

یه شعر حماسی واسه تو و من

And every melody is timeless

و هر ملودی بی پایانه

 

[Pre-Chorus]

And now your song is on repeat

حالا آهنگت رو تکراره

And I’m dancin' on to your heartbeat

و منم دارم با ضربان قلبت می رقصم

And when you’re gone, I feel incomplete

و وقتی نیستی حس می کنم کامل نیستم

So, if you want the truth...

پس اگه حقیقت رو می خوای...

 

[Chorus]

I just wanna be part of your symphony

فقط می خوام بخشی از سمفونی تو باشم

Will you hold me tight and not let go?

میشه سفت بغلم کنی و ولم نکنی؟

Symphony

سمفونی

Like a love song on the radio

مثل یه آهنگ عاشقانه که از رادیو پخش میشه

Will you hold me tight and not let go?

میشه سفت بغلم کنی و نذاری برم؟

 [Interlude]

Ah, ah, ah, ah-ah-ah, ah, ah, ah

Ah, ah, ah, ah-ah-ah, ah, ah, ah

 

And now your song is on repeat

حالا آهنگت رو تکراره

And I’m dancin' on to your heartbeat

و منم دارم با ضربان قلبت می رقصم

And when you’re gone, I feel incomplete

و وقتی نیستی حس می کنم کامل نیستم

So, if you want the truth...

پس اگه حقیقت رو می خوای...

 

[Chorus]

I just wanna be part of your symphony

فقط می خوام بخشی از سمفونی تو باشم

Will you hold me tight and not let go?

میشه سفت بغلم کنی و ولم نکنی؟

Symphony

سمفونی

Like a love song on the radio

مثل یه آهنگ عاشقانه که از رادیو پخش میشه

Will you hold me tight and not let go?

میشه سفت بغلم کنی و نذاری برم؟

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 27 دی 1396برچسب:, ] [ 21:35 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت